کاربرد ورق استیل در ماشین ظرفشویی

وان استیل یا وان پلاستیکی برای ماشین ظرفشویی مناسب تر است ؟

وان استیل یکی از مهم ترین قسمت های یک ماشین ظرفشویی می باشد که در مقایسه با نوع پلاستیکی آن از مزیت های بالاتری برخوردار است.

صدرا نفت پارسیان
صدرا نفت پارسیان

فهرست موضوعات

 

مقدمه

هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی نو، توجه به برخی چیزها مثل وان یا مخزن داخلی آن بسیار ساده و آسان است. در نگاه سطحی اول، در واقع چیز جالب توجه زیادی وجود ندارد لیکن با کمی توجه عمیق تر متعجب خواهید شد که داخل دستگاه تا چه اندازه می تواند تجربه شما را در خرید ماشین ظرفشویی تغییر دهد.

از کارایی گرفته تا مصرف انرژی، تا سر و صدا و حتی قیمت، موارد زیادی برای بررسی وجود دارد. در هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی، فضای داخلی یا وان مناسب و صحیح، وان های استیل و پلاستیکی معروف ترینِ آنها هستند. اگرچه برخی سازندگان، گزینه های ترکیبی پلاستیک - ورق استیل ارائه می نمایند. در اینجا به بررسی و مسائل مقایسه هر سه نوع می پردازیم، بنابراین شما دقیقاً نمی دانید که چه چیزی می خواهید.

 

ورق استیل در ماشین ظرفشویی

 

وان استیل در ماشین ظرفشویی

این نوع وان بی سر و صدا و آرام است. دانسیته یا تراکم وان استیل به جذب صدا کمک می کند و همین امر سبب می گردد ماشین های ظرفشویی دارای فضای داخلی از جنس استیل، بی سر و صدا ترین ماشین ها در بازار باشند.
این وان دوستدار محیط زیست است و در خلال مدت شستشو حرارت را جذب می کند و گرمای تابشی آن به خشک کردن ظروف شما پس از شستشو کمک می کند. به لحاظ اینکه عمل خشک کردن نیاز به انرژی کمتری دارد، در وان های استیل اغلب از یک المنت حرارتی 450 وات استفاده می شود، حال آنکه در وان های پلاستیکی المنت های 600 تا 750 وات به کار می روند.
این نو وان تمیز تر است. استیل در مقایسه با پلاستیک در دماهای بالا پایدار و مقاوم است، بنابراین می توانید دمای آب را در طول دوره شستشو تا 160 درجه انتظار داشته باشید. دماهای بالاتر باکتری های بیشتری را از بین برده و ظروف تمیزتری به وجود خواهد آورد.

وان پلاستیکی ماشین ظرفشویی

این وان ارزان تر است. از نقطه نظر قیمت و ارزانی فقط می توانید ماشین ظرفشویی های داخل پلاستیک را ابتیاع نمایید. برای مدیران مالی، دانشجویان و هر شخص دیگری با یک بودجه معین، در این صورت می توانید رقم قابل توجهی پول را در مقایسه با استیل صرفه جویی و ذخیره نمایید.
این نو وان با دوام است. محفظه داخلی از جنس استیل به لحاظ تکنیکی و فنی مستحکم تر و نسبت به ترک برداری مقاوم تر است لیکن حقیقت امر این است که پلاستیک های با دوام و مقاومی که برای ساخت یک دستگاه ظرفشویی به کار می روند از خود ماشین ظرفشویی بیشتر عمر خواهند کرد. وان های پلاستیکی از پلاستیک های عاری از BPA ساخته شده اند که همین مطلب سبب می گردد آنها جایگزینی کاملاً ایمن و بی خطر باشند.
نگهداری این وان ها راحت تر است. یک وان پلاستیکی در برابر لکه های ناشی از آب های سخت در مقایسه با وان های داخلی استیل مقاوم تر است و آنها را بهتر پنهان می سازد بنابراین شما درباره تغییر رنگ رنگ ناخوشایند و بد منظره آن نگرانی نخواهید داشت.

 

ورق استیل در ماشین ظرفشویی

 

وان ترکیبی برای ماشین ظرفشویی

با آمیزه ای از استیل و پلاستیک یک فضای داخلی هیبریدی یا ترکیبی به دست می آید که بیشترین مزایایی را که از یک درام استیل تحت یک قیمت مقرون به صرفه به دست می آید، برایتان مهیا می سازد.
 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید